Sporttámogatói kampány

Stratégiai tervezés, Kreatív tervezés és gyártás, Médiatervezés és vásárlás, Online kommunikáció

2017

A Szerencsejáték Zrt. Magyarország nemzeti lottótársasága, küldetése a felnőtt lakosság szerencsejáték alapú szórakozási igényeinek kielégitése. Működésük alappíllére a felelős játékszervezés és a társadalmi értékteremtés.  

Dupla évforduló, középpontban a sporttámogatás – mert vannak másodpercek, melyek az örökkévalóságnak szólnak. 2017-ben ünnepli 70. születésnapját a Totó és 20. születésnapját a Tippmix. A Szerencsejáték Zrt. két meghatározó sportfogadáshoz kötődő terméke tökéletes időzítés a társaság támogatói, azon belül is a sportot támogató szerepvállalásának kihangsúlyozására és a köszönetnyilvánításra.  A Totót 1947-ben azzal a céllal indították el, hogy a magyar olimpiai csapat kijuthasson az 1948-as londoni olimpiára. Ennek érdekében a nyereséget közvetlenül a magyar sport támogatására fordították – a Szerencsejáték Zrt. a mai napig folytatja ezt a hagyományt.

A kampány koncepciója – ahogy a dupla ünnep is – kettős: egyrészt a szurkolói élmény a maga szenvedélyes megnyilvánulásaival, másrészt a sport előítéletek nélküli közösségformáló ereje kerül középpontba. A másik oldalon pedig ott állnak a legendák, a magyar sport legnagyobbjai, akik annyi büszke pillanatot szereztek Magyarországnak. A kampányfilm a látványra, a trikolórra, a legendákra és az utánpótlásra épül, ötvözve mindezt a szurkolók földöntúli erejével és a sport határtalan lehetőségeivel.

A 2017-es Kreatív Craft Awardon öt kategóriában is díjazták a reklámfilmet.

Legjobb Operatőri Munka - EZÜST

Legjobb Vágói Munka - EZÜST

Legjobb Sound Design - EZÜST

Legjobb Látvány - BRONZ

Legjobb Rendezés - BRONZ

Sporttámogatói kampány

Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.