Új kommunikációs ügynökséget választott a Fornetti

2018.03.08.

Magyarország legnagyobb pékipari vállalatának, a Fornettinek a Trinity International Communications látja el pr-kommunikációs tevékenységét március 1-jétől. Az integrált kommunikációs ügynökség részt vesz a Fornetti kommunikációs stratégiáját elősegítő kommunikáció tervezésében és alakításában. Többek között kommunikációs tanácsadással, sajtókapcsolati munkákkal, rendezvény tanácsadással kapcsolatos feladatokat is ellát.

„Ambiciózus, dinamikusan növekvő cégként olyan ügynökséget kerestünk, amely összhangot teremt az üzleti és a kommunikációs céljaink között. A Trinity-vel elindult közös munka leginkább abban segíthet, hogy piacvezető cégként a kommunikáció területén is komoly versenyelőnyre tegyünk szert a vetélytársainkkal szemben" – mondta Bánhidi Attila, a Fornetti Csoport ügyvezetője, kereskedelmi és marketingigazgatója.

„Megtiszteltetés és egyben kihívás is egy olyan márkával együtt dolgozni, amely széles körben ismert a társadalom számára. Örömmel vágunk neki a közös munkának” – mondta Kuna Tibor, a Trinity International Communications Kft. ügyvezetője.

Háttér-információk

Fornetti

A Fornetti Kft-t 1997. március 1-jén családi vállalkozásként hozta létre Palásti József pékmester. Az elmúlt 20 évben Magyarország legnagyobb pékipari vállalatává nőtte ki magát. 2015 óta az Aryzta AG – Global Bakery Group tagja. Jelentős üzemet működtet Kiskunfélegyházán és Igalon, ahol a legmodernebb gyártósorok, kiszolgálóegységek, több mérőcellás mérlegek és automata csomagológépek segítségével 200 féle terméket állít elő. A termékeit több, mint 1500 franchise üzletben, és több, mint 1800 in-store ponton értékesíti. A magyar piacon túl jelen van Szlovákiában, Horvátországban, Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Szerbiában, Kuvaitban és Ukrajnában is.

www.fornetti.hu

Trinity

A Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség 2017-ben két Prizma Kreatív PR Díjat kapott. Esemény PR-kampánya kategóriában aranyat szerzett a Derby és Kincsem film fesztivál kommunikációjáért, míg CSR-megoldások kategóriában ezüsttel jutalmazták a Mentsük meg Katinkát! kampányt. Ugyancsak 2017-ben a Kreatív Craft Awardon tíz díjat nyert társpályázóként.

www.trinity.hu

 

További információ: [email protected]

További bejegyzések

Benne vagy a játékban?

jún.18

A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása


Kompetenciafejlesztő tréningjeinkről

jún.14

Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.


Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.