Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség.
A kooperáció célja többek között, hogy a fiatal, dinamikusan fejlődő csapat, valamint az általa képviselt műfaj szélesebb körben is ismertté váljon Magyarországon. Az ügynökség a csapat kommunikációs tevékenységét PR, edukációs, valamint personal branding területeken támogatja – derül ki a Trinity sajtóközleményéből.
League of Legends, CS-GO, Dota2, Hearthstone, Fortnite. Egy laikus számára ezek az elnevezések talán ismeretlenek, pedig a legnépszerűbb intenzív akció-stratégiai versenyjáték VB döntőjét tavaly több mint 135 millió néző követte, amely nézőszám a legtöbb tradicionális sport nézettségét is meghaladja.
„Szeretnénk, hogy minél többen ismerjék meg a legnépszerűbb esport játékokat, valamint a csapatunkat, melynek tagjai nap mint nap azért dolgoznak, hogy eredményesen szerepeljenek a hazai és nemzetközi megmérettetéseken. Biztosak vagyunk abban, hogy a Trinity International Communications szakmai segítségével rövid idő alatt megvalósíthatjuk ezt a célt” – mondta Ferenczik Andrea, RIFT eSports elnökségi tagja.
„Vállalatunk ügyfél portfóliójának sokszínűségét tovább növeli a RIFT eSports-szal közös munka. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha fiatal tehetségekkel dolgozhatunk együtt” – mondta Kuna Tibor, a Trinity International Communications Kft. ügyvezetője.
RIFT eSports
A RIFT eSports 2 éve alakult, és ez idő alatt a folyamatos megmérettetések eredményeképpen hazánk egyik legnagyobb esport szervezetévé nőtte ki magát. A fiatal, dinamikusan fejlődő csapat a hazai eredményeken túl külföldi sikerekkel is büszkélkedhet. Az idei év elején a Dél-Kelet Európai bajnokság és Görög Liga helyi döntőjében is részt vettek. A csapat elsődleges célja, hogy a hazai és a balkáni mezőnyt dominálni tudják, valamint a magyar esport közösséget fejlesszék.
https://hu-hu.facebook.com/riftesports/
Trinity Communications Kft.
A Trinity International Communications Kft. integrált kommunikációs ügynökség 2017-ben két Prizma Kreatív PR Díjat kapott. Esemény PR-kampánya kategóriában aranyat szerzett a Derby és Kincsem film fesztivál kommunikációjáért, míg CSR-megoldások kategóriában ezüsttel jutalmazták a Mentsük meg Katinkát! kampányt. Ugyancsak 2017-ben a Kreatív Craft Awardon tíz díjat nyert társpályázóként.
További információ: [email protected]
További bejegyzések
2018. jún.18
A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása
2018. jún.14
Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.
Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.
Maradj képben velünk!