Mindig együtt

2018.05.31.

A Young&Trinity az Antenna Hungária számára három tévészpotot készített. A kampányról szól az alábbi esettanulmány.

1. Kampánycél
Az Antenna Hungária lakossági szolgáltatásainak népszerűsítése. Két, már régóta a piacon lévő brand megerősítése (MinDig TV, MinDigTV Extra) és egy új, 2017 szeptemberében indult OTT szolgáltatás, a mindiGO ernyőmárka alatt létrehozott bárhol, bármikor elérhető, online tartalmakat kínáló (mindiGO Sport) szolgáltatás minél szélesebb közönséggel történő megismertetése.

Üzleti cél: A havidíjas szolgáltatások esetében az előfizetők számának megtartása, növelése, az ingyenes digitális televíziós platform esetében pedig a piaci részesedés megtartása.  

Marketing cél: A három márka ismertségének növelése, értékesítés-ösztönzés, márkahűség növelése.

Marketingkommunikációs cél: Tudatosítani a fogyasztókban, hogy nemcsak egy megbízható, nagyon jó ár-érték arányú és bármikor elérhető szolgáltatáshoz juthatnak, hanem egy megújulni képes, az innovációra nyitott márkáról van szó.
 

2. Szolgáltatások bemutatása

MinDig TV: Előfizetési díj nélküli, digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás, ahol HD (nagyfelbontású) adások is foghatók ingyenesen. Jelenleg 12 csatorna áll a felhasználók rendelkezésére. A MinDig TV applikáción keresztül tableten, mobiltelefonon is nézhető élő műsorok.

MinDigTV Extra: Az Antenna Hungária fizetős tévés szolgáltatása, amely az ingyenesen elérhető csatornákon felül további 50 csatornát kínál. 2017 szeptemberétől a MinDig TV Extra előfizetők a mindiGO TV szolgáltatás keretében a kínálat számos csatornáját az interneten is nézhetik.

mindiGO Sport: 2017 szeptemberében elindult a mindiGO Sport szolgáltatás, amely a weben és letölthető applikációként is elérhető, 12 tematikus sportcsatornával, élő sport közvetítésekkel, visszanézhető tartalmakkal és számos új, innovatív funkcióval.
 

3. A koncepció ötlete, gondolatiság
A kampány főüzenete, hogy „különbözőek vagyunk, de mindannyian imádunk tévézni”, tartalmat fogyasztani. Éppen ezért a minisorozat a „Mindig Együtt” elnevezést kapta, amely egyaránt utal a márkanévre és a kampány főüzenetére is.
 

4. A kampány bemutatása
A koncepció a reklámszpotokban úgy jelenik meg, mintha egy tévésorozat különböző epizódjait látnánk, erre utalnak a filmek elején látható főcímek is.  A filmek humorral dolgoznak, vígjátékszerűen a tévézés élményét állítják a középpontba. A packshot-ok az aktuális termékinformációkat tartalmazzák. A sorozat két, közös albérletben élő, baráti párról szól. A párok lány-, illetve férfitagjai szövetkeznek egymással, hogy megkaparintsák a nappali egyetlen televízióját. A lányok és a fiúk célja, hogy a saját kedvenc műsoraikat nézhessék a tévében, ezért fondorlatos és vicces módon igyekeznek kibabrálni a másik csapattal, ha éppen ők jutnak a távirányítóhoz.
 

5. Kreatív koncepció
A koncepció alapját a tévészpotok adják, melyeknek célja a három márka integrálása. Egymásra épülnek, az ernyőmárkát erősítik, de mégis megkülönböztethetőek egymástól. A tévészpotok és ernyőmárka összekötését és felismerhetőségét a „Mindig Együtt” logó is erősíti. A kampányhoz összesen öt darab tévészpot készült, ezek közül az év első felében három szpot kerül adásba. A szpotokban a tavalyi évhez hasonlóan, tehetséges, fiatal úszónk, Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszó is szerepet kap.

6. Időzítés
Kampányindulás: 2018. május 2.

7. Alkotók
Megbízó:
Antenna Hungária Zrt.
Kommunikációs igazgató: Tóth András
Műsorterjesztés és média termékmenedzsment osztályvezető: Stodulka Péter
Lakossági termékmenedzsment osztályvezető: Kegye Krisztina
Marketingkommunikációs főmunkatárs: Tamás Anita
Lakossági termékmenedzsment marketing főmunkatárs: Marót Piroska
Kommunikációs főmunkatárs (print&online): Tóth Emese
Ügynökség: Young&Trinity
Art director: Barta Balázs
Kreatív vezető: Konrád Bence
Group Account Director: Szitás Adrienn
Account manager: Kun-Horváth Réka

8. Tévészpotok:
https://www.facebook.com/YoungAndTrinity/videos/1772416299460673/
https://vimeo.com/273497485
https://vimeo.com/273497363

További bejegyzések

Benne vagy a játékban?

jún.18

A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása


Kompetenciafejlesztő tréningjeinkről

jún.14

Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.


Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.