A Young&Trinity az Antenna Hungária számára három tévészpotot készített. A kampányról szól az alábbi esettanulmány.
1. Kampánycél
Az Antenna Hungária lakossági szolgáltatásainak népszerűsítése. Két, már régóta a piacon lévő brand megerősítése (MinDig TV, MinDigTV Extra) és egy új, 2017 szeptemberében indult OTT szolgáltatás, a mindiGO ernyőmárka alatt létrehozott bárhol, bármikor elérhető, online tartalmakat kínáló (mindiGO Sport) szolgáltatás minél szélesebb közönséggel történő megismertetése.
Üzleti cél: A havidíjas szolgáltatások esetében az előfizetők számának megtartása, növelése, az ingyenes digitális televíziós platform esetében pedig a piaci részesedés megtartása.
Marketing cél: A három márka ismertségének növelése, értékesítés-ösztönzés, márkahűség növelése.
Marketingkommunikációs cél: Tudatosítani a fogyasztókban, hogy nemcsak egy megbízható, nagyon jó ár-érték arányú és bármikor elérhető szolgáltatáshoz juthatnak, hanem egy megújulni képes, az innovációra nyitott márkáról van szó.
2. Szolgáltatások bemutatása
MinDig TV: Előfizetési díj nélküli, digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás, ahol HD (nagyfelbontású) adások is foghatók ingyenesen. Jelenleg 12 csatorna áll a felhasználók rendelkezésére. A MinDig TV applikáción keresztül tableten, mobiltelefonon is nézhető élő műsorok.
MinDigTV Extra: Az Antenna Hungária fizetős tévés szolgáltatása, amely az ingyenesen elérhető csatornákon felül további 50 csatornát kínál. 2017 szeptemberétől a MinDig TV Extra előfizetők a mindiGO TV szolgáltatás keretében a kínálat számos csatornáját az interneten is nézhetik.
mindiGO Sport: 2017 szeptemberében elindult a mindiGO Sport szolgáltatás, amely a weben és letölthető applikációként is elérhető, 12 tematikus sportcsatornával, élő sport közvetítésekkel, visszanézhető tartalmakkal és számos új, innovatív funkcióval.
3. A koncepció ötlete, gondolatiság
A kampány főüzenete, hogy „különbözőek vagyunk, de mindannyian imádunk tévézni”, tartalmat fogyasztani. Éppen ezért a minisorozat a „Mindig Együtt” elnevezést kapta, amely egyaránt utal a márkanévre és a kampány főüzenetére is.
4. A kampány bemutatása
A koncepció a reklámszpotokban úgy jelenik meg, mintha egy tévésorozat különböző epizódjait látnánk, erre utalnak a filmek elején látható főcímek is. A filmek humorral dolgoznak, vígjátékszerűen a tévézés élményét állítják a középpontba. A packshot-ok az aktuális termékinformációkat tartalmazzák. A sorozat két, közös albérletben élő, baráti párról szól. A párok lány-, illetve férfitagjai szövetkeznek egymással, hogy megkaparintsák a nappali egyetlen televízióját. A lányok és a fiúk célja, hogy a saját kedvenc műsoraikat nézhessék a tévében, ezért fondorlatos és vicces módon igyekeznek kibabrálni a másik csapattal, ha éppen ők jutnak a távirányítóhoz.
5. Kreatív koncepció
A koncepció alapját a tévészpotok adják, melyeknek célja a három márka integrálása. Egymásra épülnek, az ernyőmárkát erősítik, de mégis megkülönböztethetőek egymástól. A tévészpotok és ernyőmárka összekötését és felismerhetőségét a „Mindig Együtt” logó is erősíti. A kampányhoz összesen öt darab tévészpot készült, ezek közül az év első felében három szpot kerül adásba. A szpotokban a tavalyi évhez hasonlóan, tehetséges, fiatal úszónk, Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszó is szerepet kap.
6. Időzítés
Kampányindulás: 2018. május 2.
7. Alkotók
Megbízó: Antenna Hungária Zrt.
Kommunikációs igazgató: Tóth András
Műsorterjesztés és média termékmenedzsment osztályvezető: Stodulka Péter
Lakossági termékmenedzsment osztályvezető: Kegye Krisztina
Marketingkommunikációs főmunkatárs: Tamás Anita
Lakossági termékmenedzsment marketing főmunkatárs: Marót Piroska
Kommunikációs főmunkatárs (print&online): Tóth Emese
Ügynökség: Young&Trinity
Art director: Barta Balázs
Kreatív vezető: Konrád Bence
Group Account Director: Szitás Adrienn
Account manager: Kun-Horváth Réka
8. Tévészpotok:
https://www.facebook.com/YoungAndTrinity/videos/1772416299460673/
https://vimeo.com/273497485
https://vimeo.com/273497363
További bejegyzések
2018. jún.18
A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása
2018. jún.14
Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.
Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.
Maradj képben velünk!