A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása
1.1 Kampánycél
Hazánk legnépszerűbb sportfogadási terméke a Tippmix, amelynek marketingkommunikációját a Szerencsejáték Zrt. a 2018. évi labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódva, egy integrált kampány keretében kívánta megújítani.
Az új kreatív koncepció célja elsődlegesen az volt, hogy – a már tavaly ősszel megjelent sporttámogatási reklámfilmben megismert stílusban – bemutassa, hogy a Tippmix a sportfogadáson túl, milyen elementáris közösségi, szurkolói élményt is nyújt játékosainak.
Ennek az élménynek biztosítanak teret országszerte a lottótársaság kifejezetten sportfogadásra szakosodott értékesítőhelyei, a Tippmix Fogadópontok is, ahol számos technikai újítással (például SzerencseWIFI, Tippmix TV) és kényelmi funkciókkal (önkiszolgáló terminálok) várják a sportfogadókat a nyári futball-ünnep alatt.
1.2 Marketing cél
A Tippmix márka népszerűsítése mellett lényeges szempont volt a már meglévő játékosok aktivitásának növelése, valamint új fogadók bevonása és játékra ösztönzése – a kiemelt fogadási időszakokban (mint amilyen a foci-vb) és azokon túl is.
A 18+ korosztályon belül a sport iránt érdeklődő és egyben a sportfogadásra nyitott személyek, akiknek fontos a játék és a közösségi élmény; elsősorban a 18-49 közötti férfiak csoportja.
Az imázsfilm itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274505900
Sport.Fogadás.Élmény.
A Szerencsejáték Zrt. számos további akcióval készül a labdarúgó-világbajnokságra, többek között egy országos online Tippmix-nyereményjátékkal, melyben a szelvényeikkel játszók a vébé időszaka alatt akár autóval, 3 x 1 millió forinttal és további értékes nyereményekkel is gazdagodhatnak.
Az első packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506069
A második packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506243
A forgatás werkfilmje itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274853638
5.1 Megbízó
Szerencsejáték Zrt. – marketing és kommunikációs igazgatóság.
5.2 Ügynökség
Young&Trinity
5.3 Gyártó
235 Productions
További bejegyzések
2018. jún.14
Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.
2018. jún.05
Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség.
Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.
Maradj képben velünk!