Benne vagy a játékban?

2018.06.18.

A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása

1. CÉLOK
 

1.1 Kampánycél
Hazánk legnépszerűbb sportfogadási terméke a Tippmix, amelynek marketingkommunikációját a Szerencsejáték Zrt. a 2018. évi labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódva, egy integrált kampány keretében kívánta megújítani. 

Az új kreatív koncepció célja elsődlegesen az volt, hogy – a már tavaly ősszel megjelent sporttámogatási reklámfilmben megismert stílusban – bemutassa, hogy a Tippmix a sportfogadáson túl, milyen elementáris közösségi, szurkolói élményt is nyújt játékosainak.

Ennek az élménynek biztosítanak teret országszerte a lottótársaság kifejezetten sportfogadásra szakosodott értékesítőhelyei, a Tippmix Fogadópontok is, ahol számos technikai újítással (például SzerencseWIFI, Tippmix TV) és kényelmi funkciókkal (önkiszolgáló terminálok) várják a sportfogadókat a nyári futball-ünnep alatt.

1.2 Marketing cél
A Tippmix márka népszerűsítése mellett lényeges szempont volt a már meglévő játékosok aktivitásának növelése, valamint új fogadók bevonása és játékra ösztönzése – a kiemelt fogadási időszakokban (mint amilyen a foci-vb) és azokon túl is.
 

2. CÉLCSOPORT

A 18+ korosztályon belül a sport iránt érdeklődő és egyben a sportfogadásra nyitott személyek, akiknek fontos a játék és a közösségi élmény; elsősorban a 18-49 közötti férfiak csoportja.
 

3.   IDŐZÍTÉS ÉS ESZKÖZÖK

  • ATL kampány indulása (TV, print, online és rádió): 2018. június 11.
  • Tippmix online akció indulása: 2018. június 14.

 

4. KREATÍVOK
 

Az imázsfilm itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274505900
Sport.Fogadás.Élmény.

A Szerencsejáték Zrt. számos további akcióval készül a labdarúgó-világbajnokságra, többek között egy országos online Tippmix-nyereményjátékkal, melyben a szelvényeikkel játszók a vébé időszaka alatt akár autóval, 3 x 1 millió forinttal és további értékes nyereményekkel is gazdagodhatnak.

Az első packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506069
A második packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506243
A forgatás werkfilmje itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274853638
 

5. ALKOTÓK
 

5.1 Megbízó
Szerencsejáték Zrt. – marketing és kommunikációs igazgatóság. 

5.2 Ügynökség
Young&Trinity

  • Art director: Barta Balázs
  • Kreatív vezető: Konrád Bence
  • Group Account Director: Kolbe Kriszta
  • Account manager: Zsigó Fanni
     

5.3 Gyártó
235 Productions

  • Rendező: Madarász Isti
  • Producer, gyártásvezető: Kozma Liza
  • Operatőr: Garai Gábor
  • Kreatív producer: Blik Dániel
  • Felvételvezető: Henyei Csaba
  • Rendezőasszisztens: Soltész Juci
  • Vágó: Duszka Péter
  • Zeneszerző, hangmérnök: Kalotás Csabi

 



 

 

További bejegyzések

Kompetenciafejlesztő tréningjeinkről

jún.14

Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.


Új kommunikációs ügynökség a RIFT eSports szolgálatában

jún.05

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség.


Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.