A BSZA ügynökségünket a 2018-as adó 1% felajánlási toborzó aktivitás integrált kommunikációs kampányának megtervezésére és lebonyolítására kérte fel.
Kiindulópont
A Baptista Szeretetszolgálat (BSZA) Magyarország egyik legnagyobb segélyszervezete, intézményein keresztül naponta mintegy 30 ezer embernek nyújt segítséget. Munkáját közel 4000 munkatárs és több száz önkéntes végzi országszerte és nemzetközi szinten.
Az alapítvány fő célkitűzése, hogy a keresztény elvek alapján segítsen a rászorulókon itthon és külföldön. Kiemelkedően közhasznú szervezetként a világ 18 országában nyújt rendszeres segélyt, élelmet, humanitárius és lelki segítséget, és hajt végre fejlesztési programokat szükséget szenvedő és szociálisan perifériára szorult emberek számára.
A BSZA ügynökségünket a 2018-as adó 1% felajánlási toborzó aktivitás integrált kommunikációs kampányának megtervezésére és lebonyolítására kérte fel.
Kommunikációs célok
Megcélzott célcsoport-szegmentumok
B2C – {jelenlegi és potenciális támogatók}
B2B – {potenciális támogatók}
Belső nyilvánosság – {munkavállalók, önkéntesek}
„Ötletmag”, gondolatiság
A Baptista Szeretetszolgálat non-stop figyel, és azonnal segít krízishelyzetekben. Megment és kiment, legyen az egyéni tragédia, természeti katasztrófa, elhelyezés, vagy újjáépítés.
A kampány bemutatása
Bajkártya:
12x1000 személyes marketing során terjesztett „bajkártya/társkártya”.
A kampány részeként papír bankkártya (~névjegykártya) formátumú szóró-anyagot gyártottunk, melyek a Fornetti Magyarország közel 2500 sütési pontjára lettek kihelyezve a kampányhoz készült plakátokkal.
A kártyákat a BSZA önkéntesei is terjesztették. A feladatuk az volt, hogy a saját kártya kupacából egyet levegyen (azt megtartsa magának) a többit továbbadja egy másik (nem önkéntes) embernek. A 2. ember szintén egy darabot vegyen le magának, és a maradék 8-at továbbadja (a sorozat így folytatódik, amíg a teljes csomag el nem fogy).
Az alacsony gyártási költségű papír szóróanyag célja kettős:
Felhasznált kommunikációs eszközök
Outdoor kampány
A 4 kiemelt mentési történet:
Weboldal - www.bajbanvagyok.hu
A kampány központi csatornájaként egy dedikált microsite-ot hoztunk létre.
Az integrált kampány minden eszköze, a köztértől a közösségi médiáig e felületen kapcsolódik össze.
A kampány weboldala lehetőséget ad arra, hogy a szervezettel és kampánnyal kapcsolatos összes információt és üzenetet részletesen és képletesen mutassuk be.
Az oldalon megjelennek a legfontosabb mentések, beleértve az outdoor eszközökön alkalmazott történeteket.
A weblapon elérhetővé tettük az 1 %-os nyomtatványt.
A kampánnyal kapcsolatos legfontosabb információkat a www.baptistasegely.hu oldalon is közzétettük, direkt linkkel a kampány oldalára.
Facebook oldal - https://www.facebook.com/Szeretetszolgalat
A kampány során az alapítvány saját Facebook oldalát kiegészítő, nagy elérésű felületként alkalmazunk.
A microsite-on megosztott történeteket, különálló posztsorozattal tesszük közzé.
A BSZA Facebook oldalát ezen kívül a kampánnyal kapcsolatos összes médiahír, aktualitás terjesztésére is használjuk.
A POS+outdoor kampány előkészítéséről, kihelyezéséről és hatásáról, az önkéntesekkel együtt, alacsony költségvetésű, maximum 1-2 perces rövid, dinamikus „hogyan jött létre” werkfilmet készítünk.
A werkfilmet kommunikáljuk az aktív kampányidőszakban, saját kommunikációs csatornáin (microsite, központi honlap, Facebook) és a sajtóban (kommunikációs, kreatív és karitatív szaksajtó).
Az aktív kampányidőszakon kívül a werkfilm hosszú távon imázs-, és eredménykommunikációs célra is használható.
Időzítés
április 11.- május 20.
Alkotók listája
Megbízó: Baptista Szeretetszolgálat
Ügynökség: Trinity Communications Kft.
További bejegyzések
2018. jún.18
A Szerencsejáték Zrt. Tippmix sportfogadási terméke új kommunikációs kampányának bemutatása
2018. jún.14
Az elmúlt 2,5 évben összesen 277 főnek tartottunk kompetenciafejlesztő tréningeket, 76 alkalommal, 8 tematikában. A legnépszerűbb tréningünk a médiakezelés volt, amelyet közép- és felsővezetők vettek igénybe.
Él benned a vágy, hogy nagyszerű dolgok részese legyél?
Ha úgy érzed, az alábbi munkakörök bármelyike neked lett kitalálva, ne habozz, keress minket!
Mindig nyitottak vagyunk az új emberek, az új impulzusok érkezésére.
Maradj képben velünk!